© Ice-ning
Powered by LOFTER

Going Home - Sophie Zelmani

鲜有人知道,这里,有一个不一样的我

我在回家的路上!!!马上要放假了,很多像我这样一年才回家一两次的人来说是难得的机会呀!只是今年我却没法回家了, 但是心却在回家的路上!! 王菲也有翻唱过这首歌,国语版叫乘客 粤语版叫花事了

Going Home——Sophie Zelmani

Not very often have we met 我们不常见面

But the music’s been too bad 但音乐已变得太糟

Can only sense happiness

If the music is sad 纵然音乐很悲伤,也只能感受到快乐

So, I’m going home 所以我将回家

I must hurry home 我必须赶快回家

Where a life goes on 那里,生活在继续

We’re too old to make a mess 我们不是小孩子,不能随心所欲

Dreams will keep me young 梦想将使我保持年轻

Old enough to stress 我们不是小孩子,能承受压力

Only mirrors tell the time 只有镜子是岁月的见证

So, I’m going home 所以我将回家

I must hurry home 我必须赶快回家

So will my life go on 我的生活在继续

Yes, I’m going home 是啊,我将回家

Going home alone 独自回家

And your life goes on 你的生活在继续

So, I’m going home 所以我将回家

I must hurry home 我必须赶快回家

So will my life go on 我的生活在继续

Yes, I’m going home 是啊,我将回家

Going home alone 独自回家

And your life goes on 你的生活在继续

Going Home——Libera

Going home, going home 回家,回家

I am going home 我在回家

Quiet light, some still day 温柔的晨光,和平的某天

I am just going home 我在回家的路上

It's not far, just close by 他并不遥远

Through an open door 就像隔着一扇开启的门窗

Work all done, care laid by 付出了所有的努力,或许还有些许忧虑

Never fear no more 但再也不必害怕惊慌

Mother's there expecting me 母亲在期待着我

Father's waiting, too 父亲也在等待

Lots of faces gathered there 太多人在一起等待

All the friends I knew 那是我所有的伙伴

Morning star lights the way 启明星照亮回家的路

Restless dreams all done 无休止的梦境成为过去

Shadows gone, break of day 黑暗过去,新的一天到来

Real life just begun 全新的生活即将开始

There's no break, there's no end 没有停歇,没有终点

Just a living on 只要快乐的生活

Wide awake with a smile 清醒头脑,带着微笑

Going on and on 永远快乐的生活

Going home, going home 回家,回家

I am going home 我在回家

Shadows gone, break of day 黑暗过去,新的一天到来

Real life just begun 全新的生活即将开始

I'm just Going home…… 我在回家的路上


评论
热度 ( 2 )
TOP