© Ice-ning
Powered by LOFTER

《You Can Trust In Me 》

I know

我知道

It is hard to fall in love

很难坠入爱河

When you feel blue

当灰暗的忧伤

Deep inside your heart

充满了你的心

I'm sure

我敢肯定

You got so much more to give

你的内心还藏着无尽的热情

Believe in me

相信我

I can let it shine again

我会让它再次闪耀

Surrender

卸下防备吧

Baby please surrender

宝贝,请卸下你的防备

I will be so tender我

将会极尽温柔

If you trust in me

如果你相信我

Pretender伪装么

I won' t be pretender 我不会再伪装

Baby please surrender所以宝贝,请卸下防备

You can trust in me 如果你相信我

You know

你知道的

these are not only words (not only words)

这不仅是口头上的誓言

I know it 's true我这次认真的

look into my eyes看着我的眼睛

I'm sure我坚信

If you wanna feel the same

如果你想同样的感觉

Believe in me

相信我

I will let it shine again

我会让它再次闪耀

Surrender

卸下防备吧

Baby please surrender

宝贝,请卸下你的防备

I will be so tender

我将会极尽温柔

If you trust in me

如果你相信我

Pretender

伪装么

I won't be pretender

我不会再伪装

Baby please surrender

所以宝贝,请卸下防备

You can trust in me

如果你相信我

RAP:

I spend my nights and days

我用我的日日夜夜

Try to do my best and I confess

尝试着去做最好的并且我承认

So I guess that our love aren’t gonna be less

所以我想,我们的爱并不会减少

And must believe my promises days are true.

请相信我承诺的日子是真的

Draw the tears from your eyes

吸引你眼睛的泪水

Now I'm stupid  relax for you.

现在我为你愚蠢的放松[3]

Surrender

卸下防备吧

Baby please surrender

宝贝,请卸下你的防备

I will be so tender

我将会极尽温柔

If you trust in me

如果你相信我

Pretender

伪装么

I won't be pretender

我不会再伪装

Baby please surrender

所以宝贝,请卸下防备

You can trust in me

如果你相信我


评论
TOP